Volem compartir amb tu la nostra actualitat

Creix un 68% la plantilla del contact center ESPIC

Creix un 68% la plantilla del contact center ESPIC

El centre ha passat de 28 efectius el febrer del 2015 als 47 aquest mes de gener

Llegir més
ESPIC es presenta a Madrid en un fòrum professional del sector

ESPIC es presenta a Madrid en un fòrum professional del sector

ESPIC es presenta a Madrid en un fòrum professional del sector

Llegir més

Andorra Telecom entra a Mas Móvil

Ampliació d'Espic el Contact Center de La Massana amb més de 100 posicions

Llegir més

El "contact center" de la Massana vol tenir una dotzena de clients a final d'any

Notícia Andorradifusió

Llegir més
El Contact Center Espic preveu donar feina a cent persones

El Contact Center Espic preveu donar feina a cent persones

El centre d’atenció al client s’inaugura amb 28 treballadors i tres clients

Llegir més
El ‘contact center’ Espic es presenta com “el més avançat d’Europa”

El ‘contact center’ Espic es presenta com “el més avançat d’Europa”

El contact center Espic ja ha començat a funcionar. Amb 28 treballadors, 15 d’Andorra Telecom i 13 que s’hi han incorporat, dóna serveis d’atenció al client a tres empreses: la mateixa societat pública, Caldea i una empresa forana anomenada Indo, de l’àmbit òptic.

Llegir més
Mostrant 10 a 12 d'un total de 18

Av. Sant Antoni, 32 - Edifici Els Arcs - AD400 La Massana
+376 775 003