Espic és un Call Center multilingüe amb més de 6 anys d'experiència al Principat d'Andorra, especialitzat en serveis professionals d'atenció al client, accions de telemàrqueting, e-servicing, desenvolupament comercial i de vendes, campanyes de retenció, gestió d'incidències, BO, anàlisi d'experiència de Clients, integració de boots, partner BPO.
Som especialistes en el sector bancari i en el àmbit governamental, i tenim experiència internacional i multisectorial , treballant amb diferents empreses líders en els seus sector (banca, telco, informàtica, lleure, sanitat, organismes oficials).
La nostra missió és satisfer les necessitas d’atenció telefònica del client per impulsar la seva eficiència i aportar solucions amb alts estàndards de qualitat i tecnologia innovadora.
La nostra visió és ser un referent i líder en el sector d'atenció telefònica, no només per la qualitat del servei sinó també pel valor afegit que donem gràcies a les persones i la tecnologia, apostant pel desenvolupament humà i professional dels nostres treballadors.