Servei de contact center de qualitat.
La Massana

Av. Sant Antoni, 32B

Envia'ns un correu

info@espic.ad

Oferim solucions
d’atenció al client
Truca'ns!
T’ajudem a digitalitzar
la teva relació amb el client.
Truca'ns!
Serveis d'alta qualitat amb agents
experimentats i especialitzats

en el sector
Truca'ns!
Demana informació sense compromís.
Posa’t en contacte i et farem un dimensionament a mida.
Qui som

Empresa andorrana creada al febrer del 2016

Empresa mb vocació de serveis de qualitat, innovació tecnològica i capital humà especialitzat.
Fruit de l’aliança de 2 empreses referents en els seus sectors:

Qui som

Empresa andorrana creada al febrer del 2016
Serveis

Els nostres serveis, de dilluns a diumenge, de 8h a 24h

image

Incrementem
la rendibilitat dels nostres clients

image
Valors diferencials

Solucions globals per a Contact Center

La nostra missió és satisfer les expectatives del client mitjançant el nostre servei d’atenció telefònica; compromesos amb els clients perquè siguin més eficients arran del servei de qualitat que oferim, aportant solucions amb alts estàndards de qualitat i tecnologia innovadora.

La nostra visió és ser un referent en aquest sector, no només pel bon servei sinó també pel valor afegit que donem gràcies a les persones i la tecnologia. Ser una empresa líder en serveis de contact center, ajudant a superar les expectatives dels nostres clients; aportant eficiència i qualitat al servei; i apostant pel desenvolupament humà i professional dels nostres treballadors.

Els nostres valors són els que defineixen com som i com volem ser per poder créixer dintre de l’empresa. Aquests valors influeixen en el servei a l’hora d’atendre una trucada i a la fi els nostres objectius empresarials. Si els nostres receptors actuals i potencials assumeixen els nostres valors com inherents a l’empresa al final repercutirà en els beneficis que obtinguem:
  • Actitud - Podem disposar d’una bona base formativa i de molta experiència en el lloc de treball però sense tenir una bona actitud pocs resultats obtindrem. L’actitud és la base de tot.
  • Respecte - Valor vital per tal de fomentar un ambient de treball favorable. El respecte a la persona independentment de la funció i el càrrec. Tots som persones i tots som importants.
  • Orientació al client - Satisfer la necessitat del client és la nostra missió, per tant, ens ha d’agradar parlar amb ell i poder-lo ajudar.
  • Compromís - Professionalitat amb allò que fem. Sentir-se part de l’empresa; i pensar que si a l’empresa li va bé a mi m’anirà bé.
  • Treball en equip - Compartim. Compartint, aprenem i si aprenem, creixem. Si al company li va bé, a mi també m’anirà bé.
  • Comunicació - La comunicació no només és expressar tot allò que ha d’ajudar a millorar l’entorn de treball, les relacions i el nostre dia a dia; sinó que també és saber escoltar. Les coses milloren, prosperen, i es resolen si s’escolten i es parlen.
IDIOMES

Atenció multilingüe

Per garantir el màxim els nostres serveis, els nostres agents són multilingües.
Treball

Metodologia

single_11
TREBALL EFICIENT

Reconeixements

El centre d'atenció al client ESPIC es va posar en marxa, l'any 2016, amb 28 treballadors i donant servei a tres empreses.

Actualitat

Darreres notícies

4rt Aniversari Espic
Premis CEA 2018, ESPIC una de les finalistes
“Hi ha clients que diuen que no i acaben comprant”
Espic supera totes les expectatives