El 'contact center' internacional ESPIC, amb seu a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha participat en el fòrum Expo Relación Cliente, que ha tingut lloc aquests dimecres i dijous a Madrid, a les instal·lacions de l’estadi Santiago Bernabéu. L'Expo Relación Cliente agrupa les principals empreses del sector dels 'call centers' i representa una oportunitat per conèixer l’actualitat de les solucions, serveis i metodologies per a la interacció i gestió del client. 

El director d’ESPIC, Joan Foix, ha protagonitzat una de les conferències professionals en el marc de l'Expo Relación Cliente, un fòrum que inclou debats, xerrades i taules rodones sobre l’actualitat del sector, així com unes sessions formatives enfocades a la gestió de l’equip i del client.  En aquest context, Foix ha pogut presentar i promocionar aquest nou 'contact center' que s’ha posat en marxa enguany a Andorra amb una trentena de treballadors, així com els serveis que presta i els avantatges que ofereix als clients. ESPIC es va crear fruit de l’aliança d’Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding (Medios i Servicios Telemáticos, SA).
http://www.ara.ad/economia/ESPIC-presenta-Madrid-professional-sector_0_1664233690.html