La Massana compta des de fa uns mesos amb una empresa que ofereix serveis de "contact center" a diversos clients. Està situada al nou edifici dels Arcs i de moment hi treballen una vintena d´empleats agafant telèfons i gestionant comandes.

ESPIC és una empresa de serveis d´atenció al client per a empreses, el que popularment es coneix com a "contact center". Des que van instal·lar-se a la Massana, han assumit quatre clients: el servei d´informació d´Andorra Telecom, Caldea, automòbils Pyrénées i una empresa internacional de lents de contacte. Els ofereixen serveis que van des de donar informació i redirigir trucades, a agafar comandes. També poden, si el client ho demana, fer campanyes de telemàrqueting trucant a grups de persones. La intenció és ampliar la cartera de clients i tancar l´any en la desena.

Actualment treballen a l´empresa gairebé una trentena de gestors, però l´espai està preparat per augmentar-los fins a 48 si s´amplien els clients. La majoria parlen entre 3 i 5 idiomes, comptant el català, el castellà, l´anglès, el francès i el portuguès. 

El projecte ESPIC va néixer ara fa uns mesos, després que al novembre passat Andorra Telecom i l´empresa espanyola MST Holding signessin un conveni de col·laboració per ubicar aquest "contact center" al Principat.